Eventy firmowe

Eventy firmowe Coraz ważniejszym elementem strategii marketingowej firm staje się promocja poprzez wydarzenia firmowe (tzw. event marketing). Otwarcie nowej siedziby firmy, wprowadzenie na rynek nowego produktu czy rocznica działalności firmy to doskonałe okazje by świętować je z razem pracownikami firmy, potencjalnymi klientami czy partnerami biznesowymi.

Eventy firmowe mogą mieć charakter imprez plenerowych o różnym charakterze (np. pikniki firmowe, koncerty) lub bardziej kameralnych i ekskluzywnych imprez zamkniętych. Niejednokrotnie bywają one łączone z konferencjami, seminariami czy targami. Przykładem eventu może być np. promocja nowowybudowanego osiedla. Developer zaprasza na imprezę osoby, które zakupiły już mieszkania, potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem, władze i mieszkańców miejscowości w której osiedle jest zlokalizowane. Program eventu może obejmować koncert znanego (niekoniecznie lokalnego) zespołu muzycznego, zabawy sportowe wykorzystujące walory okolicy (np. quady, turniej siatkówki, piłki nożnej), różnego rodzaju pokazy, poczęstunek, itp.

Organizator imprez typu events powinien zapewniać urozmaicone atrakcje dla dzieci, odpowiednią oprawę muzyczną i artystyczną, scenę, nagłośnienie i oczywiście oryginalne scenariusze. Perfekcyjnie zorganizowany event firmowy to doskonały sposób na budowanie wizerunku firmy i nawiązanie (czy wzmocnienie) kontaktów z klientami bądź partnerami biznesowymi z którymi na codzień współpracujemy.

Data artykułu: 2008.09.12

Zobacz również:
Imprezy tematyczne,
Imprezy świąteczne dla firm,
Quady.

Wybrane hasło z naszego słownika:

Eco-driving (lub eko-jazda) to po prostu ekonomiczna jazda, czyli takie prowadzenie samochodu, aby spalał jak najmniej paliwa, a przez to koszty jego utrzymania były jak najniższe. Zarówno eco-driving jak i szkolenia safe drivingu mogą przyczynić się do zmiejszenia utrzymanie swojej floty firmowej. Warto więc zwrócić na nie uwagę.

Wejścia robotów: googlebot 352 msnbot 62 yahoo 260 netsprint 285 szukacz 6