Strona ta poświęcona jest tematyce imprez firmowych. Najważniejszym elementem każdej firmy są pracownicy. To oni tworzą produkty, świadczą usługi oferowane przez przedsiębiorstwo, pozyskują nowych klientów. Zgrany zespół fachowców jest podstawą sukcesu firmy. Świadome tego kierownictwo organizuje imprezy firmowe, w których uczestniczą pracownicy, klienci i partnerzy biznesowi.

Do imprez tego typu zaliczyć należy m.in. imprezy integracyjne, wyjazdy motywacyjne, imprezy tematyczne i eventy firmowe. Oczywiście poszczególne imprezy firmowe mogą być połączone np. z konferencjami, szkoleniami czy targami. Każda z wymienionych imprez może mieć postawiony inny cel i w związku z tym charakteryzuje się innymi cechami.
Artykuły 13-16 z 40:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
Eco-driving, bezpieczna jazda

Eco-driving, bezpieczna jazda

W programach imrez dla firm często pojawiają się zajęcia, których celem jest przybliżenie zasad eco-drivingu i bezpiecznej jazdy. Eco-driving (lub eko-jazda) to w tłumaczeniu na język polski po prostu ekonomiczna jazda, czyli takie prowadzenie samochodu, aby spalał jak najmniej paliwa, a przez to koszty jego utrzymania były jak najniższe...

Catering

Catering

Organizatorzy imprez firmowych wiedzą, jak ważny dla powodzenia imprezy jest dobry i sprawdzony catering. Catering to zewnętrzna usługa gastronomiczna dla firm, świadczona najczęściej przez wyspecjalizowane firmy cateringowe oraz restauracje.

Zimowe imprezy firmowe

Zimowe imprezy firmowe

Zima w pełni. Temperatura za oknem w niektórych rejonach Polski sięga -30 stopi C. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, aby zorganizować pracownikom zimową imprezę firmową. Z jednej strony można im zafundować wyjazd do ciepłych krajów, tak na rozgrzewkę. Z drugiej jednak strony można wykorzystać walory tej pory roku i zorganizować np. zimowy wyjazd na narty...

Turystyka biznesowa

Turystyka biznesowa

Pod pojęciem turystyki biznesowej rozumie jest podróżowanie w celach służbowych, w ramach wykonywanej pracy. Turystyka biznosowa zwykle ma formę turystyki konferencyjnej i targowej, turystyki motywacyjnej i integracyjnej (czyli incentive), czy indywidualnych delegacji do innych państw oraz miast...

Wybrane hasło z naszego słownika:

Branding to budowanie marki firmy poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.